Welcome, turboforums.org is now celebrating 1 year and 100 members.

Log in

I forgot my password



Latest topics
» MY SHIT CAUSE I AM REAL!
Fri Jul 08, 2011 2:02 pm by TURBO

» 2011 Fiesta!
Fri Jan 14, 2011 1:31 am by bombshellfiesta

» HTC Evo 4G vs. iPhone 4
Tue Dec 07, 2010 5:23 pm by TURBO

» 2000 honda prelude *supercharged* $6500obo
Tue Nov 30, 2010 4:05 pm by states1jz

» The New Buick Guy
Tue Nov 30, 2010 4:48 am by TurboGN86

» New Car coming soon
Sun Nov 21, 2010 9:28 pm by tep98gsx

» WTB: S13 coupe shell
Sun Oct 24, 2010 11:22 am by glowstik_ninja

» another noob from VA
Fri Oct 22, 2010 4:56 pm by TURBO

» Tons of honda parts
Fri Oct 22, 2010 12:24 am by Tweek

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 19 on Mon Jun 07, 2010 8:34 am
September 2018
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendar Calendar


You are not connected. Please login or register

TURBO did you get a new car I saw a peek today......

Go down  Message [Page 1 of 1]

Tweek

avatar
Low Boost
Low Boost
Hey so I saw you close the garage and you wont let anyone inside of it to see nor will you tell and I have seen your name on Supraforums.com now WTF do you have in there did you get a Supra? I saw a GT45R in the other garage and a sick looking manifold I also saw a package from Titan motorsports on your step so when ya gonna let it out?

View user profile

TURBO

avatar
Admin
Admin
LOL ha nice IDK what your talking about

View user profile http://www.turboforums.org

Tweek

avatar
Low Boost
Low Boost
Ha yeah I know as well that you have something huge going on that wasn't a 45R that was a 47R you saw and a huge ass box from full race.

View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum