Welcome, turboforums.org is now celebrating 1 year and 100 members.

Log in

I forgot my password



Latest topics
» MY SHIT CAUSE I AM REAL!
Fri Jul 08, 2011 2:02 pm by TURBO

» 2011 Fiesta!
Fri Jan 14, 2011 1:31 am by bombshellfiesta

» HTC Evo 4G vs. iPhone 4
Tue Dec 07, 2010 5:23 pm by TURBO

» 2000 honda prelude *supercharged* $6500obo
Tue Nov 30, 2010 4:05 pm by states1jz

» The New Buick Guy
Tue Nov 30, 2010 4:48 am by TurboGN86

» New Car coming soon
Sun Nov 21, 2010 9:28 pm by tep98gsx

» WTB: S13 coupe shell
Sun Oct 24, 2010 11:22 am by glowstik_ninja

» another noob from VA
Fri Oct 22, 2010 4:56 pm by TURBO

» Tons of honda parts
Fri Oct 22, 2010 12:24 am by Tweek

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 19 on Mon Jun 07, 2010 8:34 am
July 2018
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar


You are not connected. Please login or register

2JZGTE aristo complete swap usdm conversion

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 2JZGTE aristo complete swap usdm conversion on Sat Apr 10, 2010 9:34 pm

TURBO

avatar
Admin
Admin
I am selling the engine from my supra it is an aristo motor that I have already converted. All the work is done great for a 240, Supra or anything you can think of let me know ask for pics. 100,000+ miles freshly built head all parts stock. 5900
Includes
Longblock
Auto trans
Wire harness
Ecu
Two way twin turbo
Full swap ready to run


_________________
1994 Supra TT 6spd
1997 SC300
1995 Supra NA
2000 CIvic EK Boosted
View user profile http://www.turboforums.org
and what motor will be going in may I ask? haha

I know a buddy who has a SC400 shell laying around he wants to do a 2J swap into.
PROBLEM: what are your thoughts on shipping it down to Texas? lol

I dont know what his wallet looks like so Ill talk to him, I know he wants a manual tranny but Im sure he can just sell the auto and figure it out on his own, or just deal with it. Let me know what you think about the shipping thing though.


_________________

90' Supra | 1JZGTE + upgraded 2J Greddy Turbos | Weekend Warrior

99' LS400 | Bone Stock | Daily Driver
View user profile

TURBO

avatar
Admin
Admin
My motor is amazing lets just leave it at that. JK
No I bought a brand new shortblock
PWR STG3 head
ferrea valve train
HKS cams cant tell ya which ones
and billit main caps with ACL bearings
oh hell yeah

Hey tell ya buddy to let me know if he wants it ill shit it for 300$


_________________
1994 Supra TT 6spd
1997 SC300
1995 Supra NA
2000 CIvic EK Boosted
View user profile http://www.turboforums.org
You can shit engines for 300 bucks? FUCK man. Ill pay you 700 for a v12 Vantage motor and the motor out of a SL-R McLaren. Should that be cash or money order? Razz

for real though, Ill tell my bud and see whats up.


_________________

90' Supra | 1JZGTE + upgraded 2J Greddy Turbos | Weekend Warrior

99' LS400 | Bone Stock | Daily Driver
View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum